sobota, 19 marca 2016

#2 Live to see another day


Witam wszystkich :) Powracam z nową notką i nowymi pracami ;)
Długo nie było postu, ale zbierałam materiały, żeby umieścić wszystko razem. Czujecie wiosnę ? Ja tak i osobiście bardzo się cieszę, że takowa nadchodzi ^^ Za niedługo wyjeżdżam na wymianę do innego kraju. z czego bardzo się cieszę, ale niestety będę mieć przez to tygodniową przerwę od grafiki. No trudno :) Jakoś dam radę :) Zapraszam do czytania.

OD TEJ NOTKI PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA NA SZABLONY I NAGŁÓWKI
Jeśli chcesz zamówić szablon/nagłówek napisz w komentarzu : 
1. otwarty/zamknięty czy sama mam wybrać (dotyczy szablonu)
2. nagłówek ma być boczny czy większy górny
3. na jakiego bloga
4. czy ktoś szczególny ma być na nagłówku, czy sama mam wybrać
5. czy mają być jakieś szczególne napisy

-Ikony-


 -Sygnatury-




-Tła-


Zamówienie z facebooka.

 -Bannery-



-Nagłówki-


-Szablony-

Wolny:

Jest to trzeci szablon, który wykonałam w moim życiu :) 

-Tutorial-


Przyjmę 2 zamówienia. 
Jak Wam się podobają prace ? To tyle na dzisiaj. 
Pozdrawiam xxx
Lailaa ;3

-----------------------------------------------------------------------------------------
Przyjęłam zamówienie od ϟΨDiabolinaΨϟ oraz Caroline Cypher




19 komentarzy:

  1. Witam! :)
    Na twoim blogu jestem po raz pierwszy, ale już mogę powiedzieć że bardzo dobrze ci idzie. Najbardziej podobają mi się icony, no i nagłówek. A o szablonie wypowiedziałam się już na FB ♥
    Przyczepię się do jednego (jak to ja XD) Że nie wszystkie prace są zalinkowane, przez co utrudnia mi to obejrzenie pracy w dobrej jakości. Radzę, abyś prace wrzucała na FunkyIMG, bo to najlepsza strona do linkowania prac. Co to sygnatur, podoba mi się pierwsza i ostatnia. No nic, życzę ci bardzo dużo weny i przy okazji zapraszam do mnie <3

    http://the-most-beautiful-world-graphics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady co do linkowania - w następnej notce na pewno tak zrobię. A na twojego bloga zaglądałam już wiele razy i na pewno będę to robić jeszcze w przyszłości :)

      Usuń
  2. Bardzo przypadly mido gustu twoje sygnaturki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi to słyszeć ^^ Również pozdrawiam xxx

      Usuń
  3. Sygnaturki bardzo mi się podobają <3 A zwłaszcza ta druga *o* Chciałabym złożyć zamówienie jeżeli jeszcze można. Tylko mam pytanie, czy jest wymagana ilość postów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się sygnaturki :) Na razie nie ma wymaganej ilości postów, więc jeśli nadal chcesz złożyć zamówienie - napisz mi w odpowiedzi szczegóły (według wzoru w poście). Pozdrawiam xxx :)

      Usuń
    2. Adres bloga: http://huncwoci-nadchodza.blogspot.com
      Układ bloga: Zamknięty, a co do nagłówka to obojętnie
      Postacie: Adriana Lima i Ian Somerhalder, jak coś to możesz jeszcze gdzieś wcisnąć Aarona Johnsona i Holland Roden, ale to nie jest konieczne ;)
      Napis: "Prawdziwa miłość nie wyczerpuje się nigdy. Im więcej dajesz, tym więcej ci jej zostanie"
      Kolory to też w sumie obojętne, jakie będą ci pasować to takie daj :).Zależy mi też na tym by w tle pojawił się Hogwart ;D
      Tutaj kontakt do mnie w razie jakichś problemów wikixdmaslow@gmail.com
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    3. Przyjęłam zamówienie :) Szablon powinien pojawić się w najnowszej notce.

      Usuń
    4. http://graphicslailaa.deviantart.com/art/Szablon-002-zamwienie-599964581?ga_submit_new=10%253A1459368197 <--- tutaj jest zamówienie, dodaję linka, żebyś mogła już pobrać :) Normalnie ukaże się w następnej notce ^^ Koniecznie daj znać jak Ci się podoba ;)
      Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
    5. Szablon jest naprawdę piękny *o* Właśnie o coś takiego mi chodziło :D Bardzo dziękuję za wykonanie go <3
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    6. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Śliczne prace <3 Nie potrafię wybrać najładniejszej, bo wszystkie mi się podobają. Z pewnością będę tu zaglądać częściej.
    Mam takie malutkie pytanko. Jeśli bym zamawiała szablon lub nagłówek muszę mieć jakąś konkretną ilość opublikowanych notek na blogu, czy to nie ma znaczenia? Jakoś nigdzie nie mogłam tego znaleźć, ale jeśli gdzieś jest napisane to przepraszam.

    Pozdrawiam, Mary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć, że prace Ci się podobają
      Faktycznie nie jest napisane na blogu, ale jak na razie nie ma znaczenia liczba postów ;) Jeśli chciałabyś coś zamówić to w komentarzu pod najnowszą notką. Również pozdrawiam xxx

      Usuń
  5. Witaj ;3 jestem tu po raz pierwszy i naprawdę jestem pod wrażeniem twoich umiejętności graficznych. Najbardziej chyba podobają mi się ikonki i trzecia sygnaturka ;) Oczywiście szablon też jest niczego sobie, chociaż ja osobiście zmieniłabym kody przy stopce albo chociaż zaokrągliła dolne rogi. To jak wystaje, według mnie wygląda nie ładnie :/
    Do innych rzeczy przyczepić się nie mogę. bardzo podoba mi się Twoja grafika i chętnie będę tu zaglądać częściej! ;*

    Pozdrawiam cieplutko,
    D. xx
    //graphic-danni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię :) ! Za niedługo i tak będę zmieniać szablon główny, ale w sumie zgadzam się z tobą co do stopki :)
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Jestem zakochana w twoich ikonkach i sygnaturach! Z wielką chęcią pobrałabym ikonki, w końcu jest na nich główna postać mojego opowiadania <3

    1. W sumie co uważasz, że będzie bardziej pasowało do całokształtu szablonu :D
    2. górny
    3. strazniczka-nocy.blogspot.com science fiction postapokaliptyczne i antyutopijne.
    4. Amanda Seyfried oraz:
    http://36.media.tumblr.com/0ee8524c41144068940d718197083067/tumblr_n7sc4xlBEX1rs4qf5o1_1280.jpg diabolinę właśnie z tego ujęcia
    5. Wszyscy musimy stanąć do walki
    Jeżeli mogłabym prosić, to chciałabym, żeby calutki szablon był utrzymany w mrocznym klimacie. Najlepiej w kolorach fiolet, niebieski i czerń.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się ikonki i sygnatury ^^. Zamówienie przyjęte, powinno pojawić się w następnej notce ;)
      Również pozdrawiam xx
      Lailaa ;3

      Usuń
    2. Dziękuję! Idę czekać i skakać z radochy :*

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Szablon