sobota, 2 kwietnia 2016

#3 Never let me go


Witam wszystkich gorąco ! Wiosna idzie :) ! Kto się cieszy ? Ja bardzoo ♥ U mnie już ponad 15 stopni i słoneczko świeci  !
Jak może zauważyliście na blogu pojawił się nowy szablon główny z którego jestem zadowolona ;) 
Od poniedziałku nie ma mnie przez tydzień, bo wyjeżdżam na wymianę szkolną :) Nie mogę się doczekać ! 
Na blogu wbiło ponad 2200 wyświetleń, za co bardzo dziękuję <3 Gdyby nie wy, ten blog by się nie rozwinął :) 
Żeby nie przedłużać, przejdźmy do grafiki :

-Szablony-

Zamówienie dla ϟΨDiabolina Ψ ϟ

-Sygnatury-


Wykonana na wyzwanie katalogu grafików :) 

-Nagłówki-
^Współpraca z Ingulaine^

Z nowego szablonu głównego, na blogu

^chyba mój faworyt, jeśli chodzi o nagłówki^

-Paczki-



Wiem, że muszę zrobić jeszcze jedno zamówienie, pamiętam o tym, ale nie mam za bardzo weny na nagłówek, a wolę go zrobić na porządnie, więc nie ma obawy szablon na pewno wykonam w najbliższym czasie i pojawi się w najnowszej notce (osobę zamawiającą powiadomię o nim wcześniej).

To tyle jak na tą notkę :) 
Przyjmę 1 zamówienie w komentarzu, pisane w ten sam sposób co w zakładce "Zamówienia". Jednak wykonam je dopiero później :) 
Trzymajcie się xx
Lailaa;3






19 komentarzy:

  1. O moim szablonie się już wypowiadałam ;) Sygnaturki i nagłówki są świetne:D Choć moje serce skradła 2 sygnatura oraz 1 i 3 nagłówek <3 Są piękne *o* Co do szablonu głównego to jest cudowny ;> Czekam na następną notkę ;))
    Pozdrawiam ;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć, że podobają Ci się moje prace i mój główny ^^ A już w zupełności cieszę się, że podoba Ci się twój szablon :)
      Również pozdrawiam xx
      Lailaa;3

      Usuń
  2. Aw, to zamówionko jest takie boskie *_* Podobnie zresztą pierwsza sygnaturka- cu-do-wna! No i nasza współpraca- oczywiście piękna XD ♥
    Pozdrawiam wiosennie xixi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Ja wiem, że nasza współpraca jest najlepsza ^^ Haha ;)
      Również pozdrawiam cieplutko xx
      Lailaa ;3

      Usuń
  3. Matko, po nowym szablonie u ciebie i wykonanym pierwszym zamówieniu, jeszcze bardziej nie mogę się doczekać na mój szablon! <3
    No i zgodzę się z Diaboliną, druga sygnaturka skrada serce! *^*
    Wszystkie nagłówki są śliczne, ale ten ostatni CUDO!
    Nie mogę się doczekać by zobaczyć więcej twoich prac :*

    Pozdrawiam i wysyłam wenę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się moje prace ! Jeszcze raz przepraszam, że szablon jeszcze nie gotowy, ale wolę, żeby był ładnie zrobiony, a nie bez weny :)
      Łapię więc wenę od Ciebie !
      Pozdrawiam cieplutko xx'
      Lailaa;3

      Usuń
    2. http://graphicslailaa.deviantart.com/art/Zamwienie-2-Wszycsy-musimy-stan-do-walki-603782938?ga_submit_new=10%253A1460989739 <--- tutaj jest szablon (będzie też w nowej notce) Przepraszam, że musiałaś tyle czekać, ale tydzień mnie nie było - wymiana i musiałam zaległości odrabiać :)
      Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)
      Pozdrawiam xx
      Lailaa ;3

      Usuń
  4. Dwa ostatnie nagłówki są przepiękne *p* Świetny główny, od razu mnie urzekł! ^^
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Cieszę się, że podobają Ci się nagłówki i główny ♥ Jednak Twojemu szablonowi na twoim blogu nie dorównam ^^
      Pozdrawiam cieplutko xx
      Lailaa;3

      Usuń
  5. Cudowne wszystkie! *.* Ale jeśli chodzi o mnie to chyba najbardziej podoba mi się twój nagłówkowy faworyt. Jest świetny!

    Pozdrawiam, Mary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, miło mi słyszeć że Ci się podobają ^^ Pozdrawiam z Niemiec xxx
      Lailaa ;3

      Usuń
  6. Hej! Znalazłam troszkę wolnego czasu i wpadłam do Ciebie <3 Bardzo ładny szablon, podoba mi się nagłówek - jest taki delikatny i ma taką fajną, żółtą poświatę :) Co do notki to najbardziej spodobała mi się pierwsza sygnatura. Ma świetne, żywe kolory a ja ostatnio na takie najbardziej zwracam uwagę, bo w końcu mamy wiosnę :)
    Gratulacje z okazji wyświetleń i życzę Ci abyś dobrze spędziła czas na wymianie!
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że do mnie wpadłaś, bo od dawna sama Cię odwiedzam na twoim blogu i podziwiam Twoje prace ! Miło mi, że podoba Ci się mój szablon główny i sygnaturka ^^

      Co do wymiany - w sobotę wróciłam i był to jeden z moich najlepszych wyjazdów ^^

      Mam nadzieję, że będziesz wpadać częściej :)
      Pozdrawiam cieplutko
      Lailaa ;3

      Usuń
  7. Dziękuję za zaproszenie tutaj :D
    Ja się bardzo cieszę z wiosny chociaż jak już w kwietniu w krakowie było około 25 stopni to ja boj się pomyśleć co będzie w czerwcu pewnie znowu upały.
    Szablon główny wyszedł Ci bardzo ładny chociaż jakbyś użyła innej koloryzacji mogło by być jeszcze bardziej wiosennie.
    Przechodząc do grafiki. Szablon z Ianem i ta panią wyszedł Ci bosko, wręcz magicznie mam takie uczucie przez ten hogwart albo przez te zielone chmury. To trochę wygląda jak zorza polarna. Ah ta moja wyobraźnia XD Tak w ogóle co to za czcioneczka na nagłówku "prawdziwa miłość"?
    Druga syganturka i ostatni nagłówek to moje faworyty. Nagłówek jest wręcz nieziemski! Kocham!
    Dodaje do obserwowanych i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć, że podobają Ci się moje prace i bardzo się cieszę, że mnie odwiedziłaś ♥
      Czcionka z nagłówka to : "LaserMetal" , bardzo ją lubię :)
      Również pozdrawiam :)
      Lailaa;3

      Usuń
  8. Zaprosiłaś mnie tu więc jestem ;D ;&
    Czy tylko u mnie jest strasznie zimno, a wiosny jak nie widać, tak nie słychać? Jak ja bardzo chcę już cieplutkie dnie z temperaturą plus 15 stopni ;-;
    Szablon to jedno wielkie *WOW* Strasznie podoba mi się w nim nagłówek, choć napis trochę psuje efekt, ale to nie jest problem! I tak jest bardzo ładny i ma bardzo ciekawe menu ^^
    Pierwsza sygnaturka podoba mi się pod względem koloryzacji. Jest tak bardzo wiosenna i tak bardzo bucha od niej ciepłem, zaś druga pod względem kompozycji. A z nagłówków chyba najbardziej współpraca z Ingulaine.
    Obiecuję, że będę wpadać tu częściej, dodaję się do obserwatorów ;*
    Pozdrawiam cieplutko,
    Danni xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mnie odwiedziłaś i cieszę się, że podoba Ci się szablon, bo jak zaczynałam go robić kompletnie nie miałam pomysłu :)
      Również pozdrawiam xx
      Lailaa ;3

      Usuń
  9. siemanko, bardzo lubie taki styl pisania, bo interesuje to czytelnika, nie wiem skąd się tego nauczyłaś, ale pozazdrościć. Tym czasem zapraszam też do siebie, pa :) zabawki

    OdpowiedzUsuń

Szablon