wtorek, 19 kwietnia 2016

#4 Stressed Out



Ed ♥ ♥ ♥


Cześć :)
Jak już pisałam w poprzedniej notce, byłam na wymianie. To był chyba jeden z najlepszych wyjazdów w moim życiu ! Nawet nie wiem kiedy minął mój tydzień w Niemczech :/
No cóż... teraz powrót do rzeczywistości. Po 5 dniach nieobecności w szkole miałam do napisania (i nadal jeszcze mam) ogromną ilość kartkówek i sprawdzianów i gdzie tu wcisnąć grafikę ? :(
Pogoda wreszcie dopisuje ♥ Słoneczko świeci, a w niedzielę było ponad 20 stopni :)
Wiosna idzie, z czego bardzo się cieszę.
A teraz przejdźmy do grafiki, niestety mała ilość (brak czasu i weny) :

-Szablony-

Zamówienie dla Caroline Cypher
Mam nadzieję, że Ci się spodoba i że o takie coś Ci chodziło :)
Przyznam że początkowo miałam duże problemy ze zrobieniem nagłówka, nie umiałam połączyć Diaboliny z Amandą. No ale wyszło jak wyszło i mi się ogólnie podoba :)
Jeszcze raz przepraszam, że musiałaś tyle czekać.

-Ikony-



-Sygnatury- 

Szczerze... nie podoba mi się, ale tak jakoś wyszło, że ją dokończyłam. 
Robiłam ją kompletnie nie mając weny.


-Koloryzacje-



Do Gimpa, moje pierwsze, może się komuś przydadzą :) 

To tyle na dzisiaj ;) 
Idę zbierać prace do nowej notki :) 
Trzymajcie się ciepło xx

Lailaa ;3




12 komentarzy:

  1. A mnie ta sygna powaliła! *_* Cudowna kompozycja, świetne kolory, serio nwm, co ci się w niej nie podoba. Zauroczyły mnie jeszcze ikonki. Ten cudowny wiosenno-letni, beztroski klimacik
    ^^
    Szablon również bezbłędny.
    Pozdrawiam wiosennie i życzę w miarę sprawnego nadrobienia wszystkich zaległości!
    Ingulaine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Cieszę się, że moje prace Ci się podobają ;)
      Również pozdrawiam xx
      Lailaa ;3

      Usuń
  2. Oj tam, ta sygnaturka jest prześliczna <3 Moja ulubiona praca z tej notki :) Co do ikonek - są bardzo ładne, ale ta czcionka nie wszędzie pasuje :> Szablon, szczerze mówiąc, średnio mi przypadł do gustu. Nie przepadam za menu w takiej formie, kolumny są za wąskie... No, podsumowując: nad CSSem musisz jeszcze popracować, ale chociaż grafiki to nadrabiają ^^
    Pozdrawiam <3
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Zgadzam się z Tobą w 100% jeśli chodzi o mój css. Szablony robię dopiero od końca lutego (wtedy dopiero zaczęłam coś ogarniać jeśli chodzi o css), więc i tak się dziwię, że cokolwiek mi wychodzi :)
      Również pozdrawiam xx
      Lailaa ;3

      Usuń
  3. Szablon na zamówienie wyszedł ci bardzo ciekawie, zwłaszcza ten nagłówek, bosko to połączyłaś.
    Ikonki tez ci wyszły zwłaszcza ta boska koloryzacja, lubie takie kolorowe, trochę się zgodze z poprzednim komentarzem, ze ta czcionka nie wszędzie pasuje.
    Sygnaturka jest prześliczna naprawde perfekt!
    Masz plusa u mnie za Eda na początku, aż mam przez ciebie ochotę na plotkare :D

    Czekam na więcej, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Masz racje bo sama wiem dobrze, że muszę jeszcze nauczyć się dobierać czcionki. Cieszę się że podoba Ci się szablon i sygantura.
      Co do Eda i Plotkary : Jak dla mnie jest to jeden z najlepszych seriali, Nowy Jork i wgl ♥ Chuck i Blair ♥

      Również pozdrawiam xx
      Lailaa ;3

      Usuń
  4. KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCHAM MÓJ NOWIUTKI SZABLON <3
    Jeju, uwielbiam, dziękuję. Wstawię jak tylko zacznie się nowy sezon (czyli za 4 rozdziały).
    Jeszcze raz kocham :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że Ci się podoba ♥
      Mega miło słyszeć, że moja praca się komuś przydaje :)
      Pozdrawiam cieplutko xx
      Lailaa ;3

      Usuń
  5. Hej, hej, hej!
    Szablon jest bardzo fajny. Szczególnie podoba mi się nagłówek, jest naprawdę ładny ^^
    Sygnaturka to mój faworyt z dzisiejszej notki. Bardzo mi się podoba. Ikonki tez są niczego sobie. ^,^

    Pozdrawiam cieplutko i życzę dużooo weny ;*
    Danni xx.
    //graphic-danni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również życzę weny i pozdrawiam cieplutko xx
      Lailaa ;3

      Usuń
  6. Hej hej :)
    Jestem tu pierwszy raz, więc od razu mówię - szablon główny jest śliczny! Ach, ten nagłówek, przyciąga mój wzrok. <3

    Szablon z notki bardzo ładny, nagłówek nieprzesadzony, ale przykuwa uwagę. Ten efekt większych napisów w pajęczynach bardzo mi się spodobał, pomysłowe. ;) Co do CSSu to bardzo fajne menu, świetnie komponuje się z kształtem i wielkością nagłówka, ale już np. komentarze mi się nie podobają. Ten kolor czcionki jest jasny, tak jak i tło komentarzy, więc przy dłuższym czytaniu będzie to sprawiało kłopot. ;) I ten zbyt mały padding w tym kółku daty nieco kuje mnie w oczy, może po prostu to takie moje widzimisię, bo ogólnie nie lubię jak tekst styka się praktycznie z krawędzią, zwłaszcza w zaokrąglonych elementach. xD
    W ikonach podoba mi się żywa kolorystyka, najbardziej to chyba ta środkowa ikonka mi przypadła do gustu.
    Sygnaturka śliczna, nie mam pojęcia, czemu ci się nie podoba. :D

    Pracujesz w Gimpie czy to są koloryzacje, których używałaś kiedyś, gdy pracowałaś w tym programie?

    Pozdrawiam i czekam na więcej :P :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Bardzo się cieszę, że podoba Ci się mój główny i sygnaturka :) Dziękuję również, za opinię do szablonu, bo uczę się na błędach (zresztą chyba jak każdy) :)
      Odpowiadając na pytanie : Tak pracuję w Gimpie ;)
      Również pozdrawiam xx
      Lailaa ;3

      Usuń

Szablon